Felanmälan & Kontaktinformation
Här nedan hittar du kontaktuppgifter till alla våra tjänsteleverantörer i stadsnätet.
Upplever du problem med en/flera tjänster kommer här nedan en guide till hur du felanmäler till din tjänsteleverantör då det är din tjänsteleverantör du har avtal med.
Teknisk support tillhandahålls också av den tjänsteleverantör du har avtal med. Du behöver inte kontakta Pingday, det är din tjänsteleverantör som hjälper dig. De i sin tur tar kontakt med Pingday vid behov.

Så här går en felanmälan till

  • Kontakta din tjänsteleverantör.
  • Tjänsteleverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
  • Tjänsteleverantören löser ditt problem eller finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet.
  • Tjänsteleverantören kontaktar Pingday för att göra felanmälan.
  • Pingday felsöker och lämnar besked till tjänsteleverantören med felsökningsresultat. I förekommande fall så vidarebefordrar Pingday ärendet till fastighetsnätsbyggaren.
  • Tjänsteleverantören återkommer till dig med besked.
  • Du hittar telefon och kontaktuppgifter till alla tjänsteleverantörer nedan.

    Länk till kundtjänst